• Strategie

     

     

  • Define your story

    Wat is jouw doel?

    Waarom sta jij elke dag vrolijk op?

    Er zijn vele boeken volgeschreven over de strategie van het bedrijf. Als je het ons vraagt, draait strategie voornamelijk om invulling geven aan waarom je zo belachelijk goed bent in wat je doet. Je begrijpt je klanten. Je hebt een duidelijk toekomstbeeld. En je medewerkers weten jouw unieke verhaal elke dag succesvol uit te dragen, zodat klanten ervaren waarom ze juist voor jou kiezen.

    Nieuwe frisse blik

    Bij ASEGA zien we dat bedrijven moeite hebben met hun positionering. Met dezelfde visie, gedachten en werkwijze wordt getracht om vernieuwende producten en diensten in de markt te zetten die onderscheidend zijn. Zoals Einstein zei: ‘Doing the same thing over and over and expecting different results, is insanity’. Ons team bestaat uit multi-disciplinaire experts, waarmee we komen tot een onderscheidend (voor de klant), herkenbaar (voor de klant en medewerker) en geloofwaardig (voor de medewerker) verhaal.

    Winnende strategie

    Met een strategische positionering die 'spot on' is en praktisch uitvoerbaar, herkennen en erkennen de klanten je verhaal. Jouw medewerkers en je doelgroep worden echte fans als je continu aandacht blijft geven aan je interne en externe branding. Oftewel, breng je eigen identiteit tot leven en zorg voor een imago dat bij je past. En laten wij nou nét deze expertise in huis hebben.

  • Onze werkwijze

    Een onvergetelijke indruk achterlaten.

    LISTEN.

    YOUR STORY

    Het fundament voor een winnende strategie is jouw verhaal. Waarom bestaat het bedrijf? Wat zorgt ervoor dat jij en je medewerkers elke dag de wekker te laat zetten? Wat waarderen klanten nu echt? Wij brengen dit in beeld en creëren een onderscheidend verhaal waar je van gaat watertanden.

     

     

     

     

    CREATE.

    YOUR IDENTITY

    Je verhaal is 100% glashelder. Je medewerkers begrijpen, voelen en weten welk gedrag hierbij hoort. Dit vertalen we vervolgens door naar je corporate identity. Concept, design, communicatiemiddelen worden in lijn gebracht met je corporate story. Resultaat: 100% match tussen wie je wil zijn en wie je bent.

     

     

     

    DELIVER.

    YOUR BRAND

    Hoe beïnvloed je je imago? Veel mensen stellen dat het imago niet of nauwelijks te sturen valt. Daar zijn wij het niet mee eens. Juist met een onderscheidend verhaal gecombineerd met een passende en kenmerkende corporate identity zijn de juiste ingrediënten in huis om te bouwen aan een sterk merk. Dit is bij uitstek een wedstrijd die gewonnen wordt door ons team van creatievelingen, strategen en communicatie experts.

All Posts
×