Return to site

‘Het relatiemagazine is een vast onderdeel van onze middelenmix’

HIT Magazine - al zeven jaar het relatiemagazine van HIT Profit

· Print Media,Longread,Contentcreatie

Tekst: Pip Cloo Leestijd: 3 minuten

ASEGA brengt sinds 2012 als partner het relatiemagazine van HIT Profit uit. De 23e editie verschijnt deze week, met als thema Going Green. We spreken de marketing coördinator Lieke Schalke over deze jarenlange samenwerking.

HIT Profit is het onafhankelijke kennis- en inkoopcollectief voor ondernemers en organisaties in Nederland. Om de ruim 3000 leden in Nederland op de hoogte te houden van de ontwikkelingen wilde het bedrijf een eigen magazine, dat op vaste momenten per jaar opgestuurd zou worden naar klanten. Voorwaarde was wel dat het magazine ook een entertainmentfunctie zou krijgen. ASEGA maakt daarom driemaal per jaar een glossy relatiemagazine en verzorgt het gehele traject; van concept tot contentproductie, drukwerk en verzending.

“In de kern is HIT Magazine een bedrijfsmagazine, maar de thema’s die eraan gekoppeld worden, zorgen voor meer diepgang en maken het tegelijkertijd lekker leesbaar”, zegt Lieke. “Het biedt interessante artikelen en rubrieken. Onze eigen mensen krijgen de ruimte om kennis te delen en onze relaties krijgen ook aandacht. Het magazine ligt daardoor bij veel van onze relaties in de spreekkamer of vergaderruimtes en krijgt een bewaarfunctie. De boodschap die we erin kwijt willen, blijft op die manier ook langer zichtbaar. Zo is het een vast onderdeel van onze middelenmix.”

Wij worden door ASEGA totaal ontzorgd met ons magazine - Lieke Schalke, marketing coördinator HIT Profit

“ASEGA is een betrouwbare en prettige partner wanneer het gaat om het maken van het magazine”, zegt Lieke. “Er is één-op-één contact met een vast contactpersoon. ASEGA werkt ook pro-actief, kent ons bedrijf door en door en dat blijkt uit alle ideeën die er uit brainstormsessies komen. Ze voelen de wensen van HIT Profit feilloos aan. Op die manier maken ze het product eigen. Zo weten ze ook van de zwaardere kost toegankelijke artikelen te maken. De core business van HIT Profit is het ontzorgen van onze klanten. Wij worden op onze beurt door ASEGA totaal ontzorgd met ons magazine.”

Foto: Lieke Schalke van HIT Profit

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OK