Return to site

‘ASEGA is een contentpartner voor de lange termijn’

Interview met RegioBank

· Longread,Contentcreatie,Video

Tekst: Pip Cloo | Foto: RegioBank | Leestijd: 3 minuten

ASEGA is vaste partner van RegioBank wanneer het gaat om de productie van online (video)content. We spreken Job Kersemaekers, Online Marketeer RegioBank: “Ik had via via al wel eens van ASEGA Media & Communication gehoord. Dat waren altijd goede verhalen, zodoende ben ik ook eens een kopje koffie gaan drinken om de mogelijkheden te bespreken. Het gesprek verliep soepel en het balletje is daarna vrij snel gaan rollen.”

Videocontent

Job: “Vorig jaar waren wij op zoek naar een partij voor het maken van online videocontent. ASEGA heeft ruime ervaring met videocontent en de juiste inzet daarvan. Dit is precies waar RegioBank naar op zoek was. Ik ben in gesprek gegaan met hen en van daaruit is de samenwerking ontstaan.” In oktober 2018 hebben RegioBank en ASEGA een pilot gehouden, waarbij er videomateriaal is geschoten voor de jaarlijkse Kinderspaarwekencampagne. Er zijn voor deze opdracht foto’s en korte video’s, waaronder een stopmotion, gemaakt.

“Als klant word je vaak positief verrast door ASEGA”

Lange termijn

Job: “De eerste opdracht is zo goed verlopen, dat we gelijk gestart zijn met twee vervolgopdrachten voor het maken van videocontent. Samen kijken we of er ook nog andere diensten zijn die wij samen kunnen inzetten voor RegioBank. We zien in ASEGA een partner voor de lange termijn en zo kijken zij er ook tegenaan. Dat is fijn, want op deze manier werk je samen aan een duurzame relatie en richt je je op dezelfde doelen.”

Positief verrast

“De kwaliteit die ASEGA levert is goed en de diensten zijn scherp geprijsd. Wat wij erg kunnen waarderen is de flexibiliteit en klantgerichtheid,” vertelt Job. “ASEGA zet graag die stap extra, ook al vragen wij daar niet expliciet om vanuit RegioBank.” Job ligt toe: “Als je op het laatste moment toch nog iets aan wilt passen, zorgt ASEGA nog dezelfde dag voor een nieuwe versie in je mailbox. Je merkt hier duidelijk dat klanttevredenheid hoog in het vaandel staat en als klant word je vaak positief verrast.”

“ASEGA zet graag die stap extra”

Op de hoogte

“Bij ASEGA heb je één vaste contactpersoon, dat vinden wij als RegioBank erg fijn werken. Het is een laagdrempelig bedrijf waar je ook de kleine dingetjes kunt vragen. Onze contactpersoon is altijd via een direct nummer te bereiken. Daarnaast word ik regelmatig op de hoogte gehouden van de status van de projecten.” Hij lacht: “Als het net iets langer duurt dan verwacht, komt ASEGA je daarin altijd tegemoet. Dat zorgt voor vertrouwen.”

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OK